söndag 22 april 2018

Positivt!


Igår var det ett litet glädjerus här hemma. En viktminskning på -2,2 kg. Det känns ljuvligt faktiskt. Och jag har minskat 5 cm runt midjan och även 5 cm på höfterna. Detta ökar motivationen! Och jag har inte legat på latsidan heller för det är full fokus på kost och rörelse.

Idag var jag och Maja en sväng hos mina föräldrar och passade på att ta en promenad med mamma. All rörelse är bra rörelse! Även om min ena fot gör sig påmind med värk ibland så har det ändå fungerat hyfsat bra denna vecka.


Nu väntar en ny vecka, med både ditten och datten som föräldraråd, musikquiz, frisörtid osv. Så det känns extra viktigt att planera kosten så inte suget väl sätter in. 


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...