lördag 10 mars 2018

En kväll att minnas...


När jag fick nys om att Nordman skulle komma till Nässjö så bokade jag omgående två biljetter för att bjuda med mamma också. En hel evighet sedan vi såg dem live.

Igår var det äntligen dags och vilken kväll. En avskalad "konsert", men ack så personlig. Mats Wester och Håkan Hemlin samtalade mellan låtarna och drog av låtar som "Vandraren", "Ödet var min väg" och även en cover i form av "Hallelujah" och den gjorde Håkan kanon! Många fler låtar bjöds det också på, men jag saknade faktiskt "I lågornas sken" som jag tyckte skulle lätt vunnit Mello det året Nordman deltog med den. 

En kväll att minnas blev det. Och nu så har jag och mamma bestämt
för att  fånga fler tillfällen att åka iväg på något evenemang. Man blir liksom glad ända in i själen när man åkte hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...