måndag 1 januari 2018

Skäms på mig!

Skäms på mig! Jag har bara läst klart 23 stycken böcker under 2017. Det får helt enkelt bli skärpning under 2018. 

Bästa bokupplevelsen under 2017 var i alla fall Eli Åhman Owetz böcker kring Anna-Lisa. Även Jenny Colgans böcker kring samhället Mount Polbearne får en att må bra i själen. Besvikelsen var Liv efter liv av Kate Atkinson, men jag tvingade mig att läsa ut den.

Vad finns det som väntar på mig i bokhyllan? Jo, senaste delen av serien "Släkten" väntar liksom Eli Åhman Owetz sista bok om Anna-Lisa. Och så klart massor med andra böcker. Mitt mål är att läsa fler än 23 böcker under detta år.

God fortsättning//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...