lördag 28 oktober 2017

Tänker lite hit och tänker lite dit

Jag tänker lite hit och jag tänker lite dit. Det är nog första gången i mitt liv jag gör en lista i pappersformat på fördelar och nackdelar. Oftast blir det i huvudet...En aning omtumlande gårdag fast ändå inte helt oväntat. Min intuition hade ganska så rätt...Det viktigaste i allt är att jag ska tänka på vad som får mig att må bra!


Tack och lov var man bjuden på ett Partylite-party så man kunde ta en paus från tankarna. Så skönt att träffa lite folk, shoppa ljus, prata och dricka lite vin. Riktigt trevligt :)


Idag är det lite allmänt pyssel och plock här hemma. Har varit och inhandlat ett antal x spånbalar så man klarar vintern. Lite vedterapi har det hunnit att bli också. Floa ved är nog min bästa grej när det gäller att koppla av och rensa huvudet. Promenader i skogen är inte heller dumt.

//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...