torsdag 6 juli 2017

Laddat mina batterier!


Igår blev det ett besök vid Sandsjö Värdshus med fd kollegor. Så nu har jag laddat mina batterier. Alltid kul att träffas. Det är ju så att man kan sakna många av dem som man arbetat med förr så det fick bli en träff. God mat är inte heller fel. Skönt att komma iväg lite hemifrån också. 


Vad händer idag? Ja, det enda måstet jag har är att åka till "Bonnakonsum" och köpa foder till hönsen i övrigt finns det inga planer alls. Så skönt! Jag inser nu efter att ha varit ledig i ca 1½ vecka att jag skulle nog kunna vara ledig alltid. Ska bara lyckas vinna den där storvinsten. Sen ska jag gå här hemma på berget och ha diverse djur och pyssla om hela dagarna. Kanske ett hem för hemlösa djur. Det vore något det. 

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...