söndag 21 maj 2017

Livet leker

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Det är faktiskt så att livet leker och det ganska intensivt. 

En galen vecka är snart avklarad och helgen börjar lida mot sitt slut. Dessutom kom sommaren bara sådär helt överraskande. Och jag har njutit de senaste dagarna av solen. Helt fantastiskt! 

Veckan som kommer innebär vårfest på dotterns förskola, sista tillfället med examination på Jönköping University, besök hos tandhygienist och sedan en himla massa lediga dagar. Anar att det kan bli kycklingar i dagarna framåt. 

Det ska firas en mamma, och lillebror som fyller 30 år. Present till blivande 30-åringen är tack och lov avklarad.  Nu ska jag bara hitta på något till mamma också. Frågan är vad hon önskar ;)

I övrigt så räknar jag mest ned till när jag slutar. 15 dagar kvar. Sen är det semester. Woho!!! Och efter den nya äventyr! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...