onsdag 19 oktober 2016

En paus mitt i allt!


Det är mycket som händer nu. Det sägs ju att en olycka sällan kommer ensam. En smärre chock igår och det verkar bara luta åt ett håll. Så idag tog Maja och jag en paus mitt i allt och mötte upp mormor i Hok för att besöka Jul-Ljus . Det var precis vad vi behövde. En rejäl dos julinspiration och en god fika i en härlig och mysig miljö. Maja gick och kikade här och där och titt som tätt hörde man "Det här önskar jag mig". Alla tomtar tycker hon så klart också är spännande.
Ett ställe jag rekommenderar ett besök till. Insåg idag att där kan jag nog köpa en och annan julklapp i år. För det är ju inte bara juliga saker utan en hel del inredning liksom ätbara saker. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...