söndag 4 september 2016

Använt min födelsedagspresent!




Idag fick jag lite tid över att snegla runt på Bokus. Jag fick nämligen 500 kronor i presentkort när jag fyllde år. Så nu äntligen har jag tagit mig tiden att spendera presentkortet. En blandad kompott helt enkelt. Pedagogisk miljö i tanke och handling har jag läst en hel del om och funderat på att köpa så den fick snällt hoppa ned i varukorgen. Och Ninni Schulman är perfekt att läsa så här under höstiga dagar liksom Lucy Dillon. Däremot blir det ett nytt möte med Jessie Burton som har vunnit många priser med boken "Miniatyrmakaren". Ska bli spännande att läsa den...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...