söndag 14 augusti 2016

Lördagens loppis!


Igår var jag iväg på Hångerdagen. Det blev inte så många fynd som det brukar där. Några kryddburkar som ska få nya etiketter, några blomkrukor och lite annat.  Efter besöket där hamnade vi på Erikshjälpen i Värnamo. Och där fick det bli lite pockets till mig och ett gäng bilar till min arbetsplats. 

Och sedan EFI Second hand som också ligger i Värnamo. En loppis jag gillar då det är ordning och reda där. Det är liksom sorterat i färg och material. Det gillar jag för det blir så lättöverskådligt. Där blev det en vacker glasvas och två glaskulor som jag tänker ha dekoration i vid jul :) Alltid finner man något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...